Fråga stjärnorna om när

skrivet den: 2010-02-05 klockan: 14:50:13 Random Kommentarer (0)
"Det som sker det sker
Men jag är ingen slav under de krafter som styr
Jag har en egen vilja
Jag behöver aldrig fly"

Har fixat en träbit till min tavla nu
Ska måla den senare, tror jag.
Funderar lite över vad jag ska göra ikväll
Nått gött hittar jag säkert på, Hoppas jag
Kanske skulle ha dragit till otten endå
Men nae, jag trivs inte riktigt där vid den här årstiden tror jag.

Nu borde min pappa ha kommit hem och frågat om jag ska med och handla
han har säkert glömt det och fastnat nere på Joges istället
Synd för honom, för inköpslistan ligger i köket

Men att, vi hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0