I gotta go my own way

skrivet den: 2010-02-08 klockan: 21:50:13 Random Kommentarer (0)
Idag är sämsta och bästa dagen på länge

Började med sista adecco mötet
Fast innan det hann jag stressa så pass mycket att allt gick åt helvete
tappade korken till tandkrämen så jag fick stressa fram den
jag tappade snusdosan så den rullade in bakom en stol så jag fick krypa och hämta den
Kom ner för backen hos mig bara för att dra på arslet mitt på vägen och döda min handled

Sen vände dagen då jag fick en arbetsintervju på fredag
håller tummarna för tror jag skulle älska den tjänsten

Sen vände det igen när LHC förlorade matchen mot fucking jävla Rögle!
Jag har svårt att förstå hur man kan förlora mot dom som ligger sist
får nästan ta ett snack med Tjällmolaget om den saken.
(haha)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0