Ibland undrar jag om motgångar verkligen gör mig starkare

skrivet den: 2010-02-19 klockan: 16:59:47 Random Kommentarer (0)
Nu är jag depp och glad.
av samma anledning...
Positivt: Insåg precis att junkyard har sänkt priset på snowboardbyxorna jag vill ha.
Negativt: Insåg även att jag troligtvis inte kommer att åka skidor den här säsongen, och det är därför lönlöst att försöka be min mamma att sponsra mig.

Ännu en anledning till att jag hatar försäkringskassan
Blä!


Blir väl att vänta tills nästa säsong, leta upp ett par liknande byxor
inse att dom är svindyra för att sen inse att dom har sänkt
och upprepa samma sak igen
om jag ens hittar några nästa säsong.
Dom här är perfekta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0