I've got confessions to make

skrivet den: 2010-02-20 klockan: 23:47:09 Random Kommentarer (0)
Och jag tillät dig gå...jag saknar dig
Snöstorm
jag gillar det.
det är faktiskt väldigt mysigt och jag vill bara ut och kasta mig i snön
även om jag troligtvis kommer drunkna
true story


Dagen har bestått av vampire diaries
har även hunnit med att gå omkring i mina pjäxor
med mössa och goggles.. jaa, jag vill åka skidor big time!
insåg att det va lönlöst att ens tänka tanken på min baksida
såvida ingen äger en plogbil och kan ploga upp en backe åt mig
det vore hyggligt


Har försökt få mamma att inse att jag behöver ett nytt skidställ
får fortsätta uppdraget i morgon helt enkelt

Just nu kollar jag på sweet home Alabama
som såklart måste vara precis likadan som alla kärleksfilmer
Så, den är tråkig.

Och jag är väl medveten om att det här bara är ett inlägg
men det är inte mitt problem, jag skriver, ni läser
Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0