Somebody is speaking

skrivet den: 2010-02-22 klockan: 00:51:19 Random Kommentarer (1)
Stackars, har du slagit i huvudet?
det måste du ha gjort
klart jag tycker synd om dig
Men jag ska lära dig att du ska vara snäll mot mig
Bara så du vet det.


Har jag en dålig dag?
No shit Sherlock, det hade jag inte kunnat räkna ut själv
Undrar vad som ens fick mig upp ur sängen i morse
seriously spoken.
Finns inte riktigt nånting som gör att jag behöver gå upp
för just nu behöver jag inte någonting.
jag kan lätt bara ligga, kolla rakt ut i mörkret.
det är Klart.
Jag får visserligen någonslags omvänt psykbryt då och då och tror att jag mår toppen
Men, det ändras rätt fort, faktiskt.
Upp som en sol, ner som en pannkaka.

Hoppas den här skiten släpper snart
för det är fan inte kul någonstans, för någon.
Det kan bli bra igen, om inte bara jag försöker
Jag vill vara lika glad som jag var för ett par veckor sen
bara känna glädjen.
Puss på upp och ner


Kommentarer
Postat av: Fani

haha, sööt bild!

2010-02-26 @ 17:12:13
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0