The guy who discovered milk....What was he doing with that cow?

skrivet den: 2010-02-15 klockan: 10:34:54 Random Kommentarer (0)
Igår lärde jag mig känslan av att känna sig som ett levande lik
Kom upp ur sängen klockan tre.
och kände mig helt otrolig resten av kvällen tills jag somnade klockan 11

Kan alltså lätt påstå att jag inte höll mig till colan i lördags
och det fick jag ångra i högsta grad
fyfan

Idag förstår jag ingenting, vad fan gör jag vaken halv elva?
jag är arbetslös och lider av tristess, jag borde sova till halv tolv, minst
vore bra mycket bättre.

Måndag då, första dagen på veckan och jag har redan börjat räkna ner till klockan blir halv åtta
bästa tv dagen börjar då, halv åtta hos mig följt av bästa familjen annorlunda.


Nu ska jag antingen försöka somna igen, lyckas jag inte med det ska jag äta mackor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0