"why don't you get a job?"

skrivet den: 2010-02-07 klockan: 23:23:12 Random Kommentarer (0)
Jag förstår inte vart felet ligger.
antar att det är hos mig och det får mig att känna mig galet jävla misslyckad
har gått igenom skolan och kunnat känna mig smart och duktig
Men jag kan inte ens lyckas få halvbra respons på arbetsansökningar
"tack för din ansökan, tyvärr har vi valt att gå vidare med andra kandidater"
TackTack, jag som lägger ner min själ på att söka jobb
jag blir galen att inte ha nånting att göra,
jag känner mig så djupt nere i skiten att jag inte ens kan föreställa mig ett jobb.
"Hur ser du dig själv om ett år"
- sittandes hemma i min säng med arbetsförmedlingen,monster och en miljon andra jobbsidor som mest besökta sidor.

jag blir galen, fullkomligt galen.
död åt det här, jag dör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0