11/1-10

skrivet den: 2010-01-11 klockan: 23:00:14 Random Kommentarer (1)
förut idag var jag tvärsäker att jag skulle tillbaka till skolan på måndag
det släppte samma sekund som jag insåg att jag bara skulle få 1100 kr i studiebidrag
så nae, får nog fortsätta vara arbetslös
det måste fan släppa snart för jag kommer bli galen
tycker nån kan ringa till mig typ i morgon och säga att dom vill att jag ska börja i deras reception
klart dom inte behöver en jobbintervju, dom har ju läst mitt cv och jag passar perfekt.
"du börjar i morgon, välkommen"
Fan vad glad jag skulle bli då, visserligen kanske mest tills jag insåg att jag skulle behöva pendla
för nej, inte fan vare i Finspång dom ville ha mig

Men det skulle nog inte spela nån roll
jag har letat så många jobb på senare tid att jag knappt kommer ihåg hälften
men fan, kan inte jag gå till berget, får fan berget komma till mig

känner att det är rätt nära inpå att jag totalt ger upp
Hej försäkringskassan.. jag är här på långvisit.


Ger fingret till arbetslösheten
och ja, jag sover nästan

Kommentarer
Postat av: Sofie

JA KOM! :)

2010-01-13 @ 11:28:11
URL: http://feliciasmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0