13/1-10

skrivet den: 2010-01-14 klockan: 00:57:40 Random Kommentarer (0)
jag är överpeppad på att skicka efter kläder från H&M
har varit inne och kollat hur många gånger som helst.
men sen kommer tanken på att jag inte vet hur mycket pengar jag får i januari
men vafan. kläder måste man ju ha på sig, så äre bara
och mitt shoppingbegär lindrades tydligen inte igår
även fast min underbara mamma köpte nya stavar till mig
(med tanke på att jag fick med mig en knasig från Romme sist)
och ett par goggles....

Äsch, hoppas på vår snart
så jag tänker köpa vårkläder, i morgon typ.
speciellt eftersom alla kläder tar slut i lagret
och jag haaaatar att vänta på paket
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0