17/1-10

skrivet den: 2010-01-18 klockan: 14:02:50 Random Kommentarer (0)
Jag är förvirrad av mig själv

I lördags gjorde jag ett efterlängtat besök i Världsmetropolen Tjällmo
tog med mig Ida också, så mötte vi upp Ullis på bästa Icaparkeringen
drog ett par varv med mormorforden, måste säga att jag aldrig sett det så dött där
tycker det ska bli sommar snart igen.
Vi tröttnade på att åka omkring så vid elva tiden satte vi oss hemma hos Ullis
våra munnar gick i ett fram till halv två, förutom Ida som näst intill sov lite då och då.
men som sagt, halv två körde jag racervolvon tillbaka till Ica parkeringen för avsked.
så åkte vi hemåt. Soft kväll.

Igår vaknade jag av att mamma klampade in i mitt rum med en tumstock.
undrade va hon sysslade med och hon mätte helt enkelt min byrå.
jahopp tänkte jag och somnade inte om.
så det blev en impulstripp till Ikea
vi kom hem med en ny byrå åt mig, och ett tvbord till päronen.
bordet blev lite stort men vad gör väl det
och jag är jätte nöjd med min byrå.
såå det såå :D

Idag då, jadu.
ska träna vid sju, och innan dess kommer Maria hit på kaffe
hade velat se LHC matchen mot djurgården, men man kan ju inte få allt.

Nu blire nån slags frukost.
och jag hatar att det snöar!
jag vill ju att det ska bli vår nuuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0