2/1-10

skrivet den: 2010-01-02 klockan: 19:46:29 Random Kommentarer (1)
Hejdu min gamle vän
om du läser det här, ta åt dig!
Att du har gått och blivit kär är jätte roligt för dig
men livet utanför existerar fortfarande, även om det kan vara svårt att förstå.
Jag förstår absolut han är första prioritet, men man måste tänka framåt också
en vacker dag kanske ni tröttnar på att sitta ihop och då måste du vara säker på att du har nått annat kvar
Följ inte mitt, och även ditt, misstag. utan lär dig av det istället
Det är inte roligt att behöva bygga upp allt igen
och speciellt inte när du blir den enda som känner för att bygga
det är inte roligt att  behöva övertyga folk
Jag kommer behöva övertygas.

Tack för mig
ha det bra.
jag är trött på att försöka


Kommentarer
Postat av: Maria

Håller med! :)

2010-01-02 @ 19:54:07
URL: http://mariakostekivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0