28/1-10 - Kalla mig CP

skrivet den: 2010-01-28 klockan: 23:45:29 Random Kommentarer (0)
Om jag hade gått till en sierska för ett år sedan
och bett henne berätta om hur mitt liv skulle se ut i nuläget
så skulle jag skrattat henne rätt upp i ansiktet när hon sagt att
"du är singel och hela sommaren spenderar du ute i skogen"
Jag hade inte trott på det för fem öre.

Midsommar 09 lovade Ida att försöka rädda min midsommar
jag började den dagen med att vara skitsur
fortsatte dagen med att vara skitsur
och gick hemåt när det ljusnade på midsommardagen med världens största leende
Hemgången tog nog upp mot två timmar, jag hade magknip och det duggregnade
men jag var lycklig, jag kände mig frälst.

Nu är jag oftast glad
Jag är arbetslös och det trycker ner mig
Men jag är glad
Det är Ödet

Tack Tjällmo
Ni räddade mig
Jag har hittat hem





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0