3/1-10

skrivet den: 2010-01-03 klockan: 01:12:34 Random Kommentarer (0)
Jag tänkte sammanfatta mitt nyår.
det går väldigt fort med tanke på att nått var fel på klockan så tiden gick hundra gånger snabbare än normalt.
Jag och Ullis gjorde tabben att börja dricka hemma hos henne
hoppas vi har lärt oss nu att det inte är bra för nån av oss.
så innan klockan var nio kom vi in på diverse djupa samtal och det innebär slutet för oss
För när vi är inne på djupa samtal, då är det illa
Vid nio (tror jag) fick vi skjuts till Frida och Kim där det var en massa folk.
Klockan tio snurrade huvudet snabbare än klockan, fatta så fort
men efter drastiska lösningar och vatten i mängder vaknade jag till liv
Hux flux så var klockan tjugo i tolv och vi började dra oss utåt, tror vi hade destination torg
men vi hann inte så långt. Ullis och Pelle sprang hem till Pelle för att hämta mössa och vantar
och där stod jag som ett fån, folk smällde raketer.
Tydligen hade klockan slagit tolv
Jag hittade både Ullis och Pelle och sistnämnde försökte pracka på mig nån ful mössa
jag tackade snällt in och sprang in

inne gick allt ännu snabbare
jag vet att jag har disktrasetorkat vardagsrumsgolv, tydligen läcka i plastkasse
jag har tydligen delat ut diverse lavetter
och slutligen landat på madrassen på Ullis golv vid 2
efter att ha fixat till oss skjuts av nån.

Kvällen överlevdes
Gott nytt år och tack för sällskapet alla människor som aldrig läser min blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0