8/1-10

skrivet den: 2010-01-09 klockan: 01:12:07 Random Kommentarer (2)
Jag gnäller.. har världens träningsvärk, otroligt
armarna, ryggen och benen...
tydligen kan man inte ha träningsvärk i knäna, men jag tänker ha det i allafall.
Körde slut på min sista energi på Medley igår
snuskigt skönt kan jag säga, och helt klart värt all träningsvärk i världen

Dagen har spenderats på viberga och vid datorerna
satt som högst vid tre samtidigt, det är fränt.
Har scannat in massa roliga bilder, finns på facebook.
Fick trött filmbesök
Nu snusar jag som aldrig förr och väntar på nån slags kick.
tänker kolla på bones, även fast jag glömt vilket avsnitt jag är på, och alltså kollar om från början
men that's life.


Puss.

Kommentarer
Postat av: Maria Kornberg

Vilken snygg blogg du har!

2010-01-09 @ 21:25:53
URL: http://www.mariakornberg.wordpress.com
Postat av: G2 / Gosia

Ja, SKINS ÄGER!

Synd att så få förstår det!

2010-01-10 @ 17:28:58
URL: http://gosias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0