I was aiming for the sky

skrivet den: 2010-03-14 klockan: 17:54:37 Random Kommentarer (3)
Kusin har åkt hem, jag har kollat på avsnitt av skins och lackat loss
I morse körde jag en "pimp my board" och massakerade min bräda med diverse spritpennor
så nu är den så fin så.

Har namnsdag idag och fick två böcker av mina päron bara för att jag tjatat om min namnsdag sen förra söndagen
nej, vi brukar inte "fira" sånt, vad ska det vara bra för?

Ligger i mörkret i min säng just nu och lyssnar på One day med Matisyahu världens finaste låt
tänkte dra ett avsnitt av solsidan så fort det blivit färdigt, äta riskakor och efter det.. dra en dusch och se coco avant chanel med ännu mer riskakor.

Kul att höra om min toppen dag huh?

Min helg har i varje fall varit helt grym. Kusin har ju som sagt varit här och bättre kan det inte bli
igår drog vi ett varv till Peking, jag pekade ut var lägenheterna ligger som vi gått och förälskat oss i
hoppas ingen annan vill ha dom så dom finns kvar när vi kan flytta, då kan jag gråta mig lycklig.
Efter det drog vi ett varv på staden, dampade loss och fikade på espresso house.

Idag är det måndag, sen tisdag, sen onsdag. ja ni fattar, men grejen är, att det är snart söndag igen för veckorna går så galet jävla fort.
Jag vill ha Maj månad. Puss på det

Nae, nu ska jag dra en snurr på brädan och hämta riskakor


gammal bild men det är ju ändå vi



och BTW så lackar jag fortfarade på alla Svenskar som INTE röstade på Salem
även fast han skulle vunnit..
BAJS!

Kommentarer
Postat av: Disa

haha , jag måste faktikst med handen på hjärtat säga att jag kan inte sy , inte ett dugg! xD den som vill ta en närmare titt på sömarna måste jag tuvärr ...döda !:P

2010-03-14 @ 19:29:01
URL: http://bizuuu.blogg.se/
Postat av: Zanna

Näääää Matilda!! Salem... suck!

2010-03-15 @ 11:00:31
URL: http://zazzabarills.blogg.se/
Postat av: Disa

Jaaaa...fan ! vill verkligen..men säsongerna har redan startat..så måste börja i höst isånnafall =/ palla vänta! Attans när jag lixom verkligen bestämt mig för att ta tag i tränings skiten :P

2010-03-16 @ 21:21:41
URL: http://bizuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0