Livet verkar gå i snabbspolning, inte mig emot

skrivet den: 2010-03-28 klockan: 12:16:05 Random Kommentarer (1)
Klockan fyra är det dags för match igen
Och jag är redan nervös
Men Norrena är ju tillbaka, det är alltid något
Kom igen i eftermiddag, Ni har bevisat att ni kan


Förövrigt har det här varit den segaste helgen på länge
Men bästa var stan igår, Köpte nya jeans som jag har kärat ner mig i totalt
och min bästa mamma köpte ett par nya converse till mig
Så glädjande så jag nästan trillar av pinnen.

I varjefall, annars har helgen gått åt till att se på film
äta popcorn, dricka cola och kolla på bästa hockey
Senare kommer förhoppningsvis Maria hit och dricker kaffe med mig
kommer inte ihåg sist vi träffades, och då kan det ha varit länge sen


Men att, dags för kaffe och knäckebröd
looovely

Och Btw, nu tycker jag det borde vara dags att flytta snart
men det är galet vad fort tiden går, så förhoppningsvis är vi snart där



Kommentarer
Postat av: Klara

Jaa vi är snart där! I promise you :)

2010-03-28 @ 15:55:25
URL: http://klaramirandalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0