Pfft.

skrivet den: 2010-03-09 klockan: 22:33:14 Random Kommentarer (0)
arbetsförmedlingen kan ingen höra dig skrika.
och på det stället verkar visst varenda människa vara mentalt handlingsförlamad.
Kan inte riktigt förstå vitsen med att jag ska söka jobb nu
och absolut inte varför jag ska på rekryteringsmöte för nått jävla kundtjänstjobb.
INTE direkt nått jag behöver.
Ska göra allt som står i min makt för att slippa det!

I varjefall, ingenting att berätta, orkar liksom inte
precis just nu väntar jag på att nagellack ska torka så jag kan borsta ut dreadsen och göra nått mer vad det nu va.
Jösses.

Och idag mina vänner jobbade vi över, ofrivilligt pga att klockan stannade på tjugo i fem.
Nu blire mera Håkan, Brädåk i sovrummet och hårborstning... så det så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0