Standing on the rooftop

skrivet den: 2010-03-08 klockan: 21:37:18 Random Kommentarer (0)
Trots att klockan ringde en timme senare än vad jag räknat med så kom jag i tid idag
eller inte, önsketänk.
Glömde bort att jag inte hade all tid i världen så jag hoppade omkring som en galning på bra humör
och helt plötsligt insåg jag att klockan var halv, så ut i bilen, och självklart skrapa rutor.
ingen skada skedd, Tills jag kom ut på Norrköpingsvägen och hade en caravan med slowmotion bilar framför mig
så jag satt och svor som en galning i snigelfart fram till nya vägen där jag blåste om varenda jävel med ett hånflin.

Slirade in på parkeringen prick klockan åtta, så skadan var ju inte stor
men grymt sur ändå.
Måste sluta vara en sån jävla tidsoptimist på morgonen, för det verkar som om nån alltid skickar ut sniglar framför mig för att jävlas
Bränn på för fan
plattan i mattan
koka äggen ni har under pedalerna så kraschar dom inte lika lätt
OCH DET ÄR FAN INTE ENS HALT LÄNGRE
Det måste fan gå snabbare för er att gå till stan, SUCKERS!

Men sen blev dagen bra iallafall, nu har jag varit och tränat också
Känner att magrutorna börjar komma fram, Sweet

Pöss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0