Äldre än jag någonsin varit

skrivet den: 2010-10-14 klockan: 21:53:29 Random Kommentarer (0)

Tjugo år och en vecka gammal, kan ni inte tro va? Baby face är nu officiellt vuxen!

Min kusin har varit inneboende här en vecka
Mysigt värre förutom på morgonen när hon får ligga kvar och snusa i sängen
och en annan måste gå upp fast det är så kallt så det borde vara frost på insidan av fönstret
dag att elementen hoppar igång snart tror jag allt

I morgon är det fredag for all your information
Jag gillar fredagar, man kan jobba hur länge som helst då
För man vet att man har en hel racerhelg på sig att inte hinna med nått på

I tisdags var jag på hockey med Niclas, inget speciellt ovanligt
Sittplats - JÄVLIGT ovanligt, och dyrt, men Niclas är snäll ibland och betalade min biljett
Heja :)
Trodde jag skulle få nått slags slaganfall i tredje period när lhc kvitterade till 2-2 och det blev förlängning
men nej, slutade inte där, för matchen avgjordes på straffar
tror jag aldrig varit så nervös förut, satt och kramphöll i Niclas ben samtidigt som jag blundade lite smått
Men bästa, bästa Lhc klarade det

Nej, svammeltanten ska nu försöka komma på en lösning för att få med sig matersättningsfrukosten till jobbet i morgon, sen tänker jag ta mitt rastlösa feta arsle och bädda ner mig med nikki six bok tror jag

Puss och ajöken / Fröken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0