Come togheter, right now.. over me

skrivet den: 2010-09-20 klockan: 22:25:20 Random Kommentarer (1)
Tror inte riktigt att jag har fattat att jag inte bor hemma i mitt rum hos mamma och pappa längre
har börjat inse att det faktiskt är min säng som står i sovrummet med helt annan färg på väggarna, i en helt annan möblering i en helt annat stad.

Nyss hörde jag grannen ovanför dra i en stol och trodde det var mormor
tills jag fick en knäpp på näsan rakt in i verkligheten och kom på att mormor är i Finspång - jag är i Norrköping

Jag saknar mormor, mamma och pappa
bara vetskapen om att man kan ropa och få ett svar tillbaka
ropar jag här ekar det mest

Men jag vänjer mig som sagt, sakta men säkert
Har plöjt igenom hela förra säsongen av paradise hotel (nästan)
Druckit te så det står härliga till och diskat tusen gånger även fast jag knappt använder nått

Känner iaf att min vecka är brutalt fullbokat vilket vore ett fett stort plus om det inte vore för att jag är sjuk
och helst av allt skulle vilja gosa ner mig bland massa kuddar i min säng och vänta på att allt försvinner
Nej Nej, panodil och nässpray och jävligt drogade ögon, tre saker som beskriver mig jävligt bra just nu

I varje fall
I morgon ska jag på LHCs första hemma match för säsongen, dom möter Timrå och jag hoppas på att dom åker tillbaka med tårade ögon efter en storförlust
På onsdag är planen att jag ska träffa Danni efter jobbet
och på torsdag åker jobbet iväg på Kick-Off / studiebesök till Ulricehamn och Borås
Kommer hem på fredag och på lördag är det bygdegårdsfest i Tjällmo


Nästa vecka hoppas jag på besök ifrån min nyopererade favoritkusin alla kategorier
Börjar som sagt kännas rätt långtradigt att inte ha nån att prata med på riktigt

Nu ska jag se ett avsnitt till och dricka upp mitt rykande Vanilj te
sen ska jag sova och hoppas att vinden har vänt tills imorgon



Kommentarer
Postat av: Klara

I'll be there <3

2010-09-21 @ 09:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0