You say yes, I say no

skrivet den: 2010-09-29 klockan: 21:25:14 Random Kommentarer (0)

SÅHÄR trött är jag nu

Idag insåg jag att jag fått ett brev i måndags som låg under min dörrmatta (läs all reklam)
Överlycklig öppnade jag det och fick reda på när jag ska infinna mig på sjukan
Blev mindre glad när jag insåg att det va en hel månad kvar
För att inte vara överjävlig kan jag väl tala om att jag har sjukligt dåliga blodvärden (blodbrist)
Fick reda på det i sommras och sen dess har dom avvaktat för att se om det blir bättre automatiskt
Vilket det inte känns som det har blivit.
Nu har jag kommit in i en period när jag mår sjukt jävla illa
Känns som jag vill bli av med det snarast

Nog med tråkigheter då
Förra veckan åkte vi till Ulricehamn och Borås med jobbet
Det va bättre än jag väntat mig, som vanligt alltså

I lördags var jag i Tjällmo och söp mig full

Summan av kardemumman så hade jag söndagsångest

NU i helgen ska jag vara spiknykter har jag planerat
och helgen efter det ska jag vara kalasfull för då har jag fyllt år
Ljuva tonårsliv, jag tackar för den här tiden

Nu ska jag sätta igång min disk musik = THE BEATLES
Sjunga högt och försöka dämpa grannen som firar lill-lördag

Ikväll är det även Kungarna av Tylösand som är mitt nya favoritprogram
Heja säger jag bara

xoxo / me my self and nobody but I

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0