I mitt nästa liv ska jag modeblogga, eller?

skrivet den: 2011-08-10 klockan: 20:29:41 3 It's already Wednesday Kommentarer (1)

Kände att jag bara måste visa min redigt snygga outfit
Känner mig riktigt nöjd med klänning som går ton i ton med duntofflorna
frisyren som tyvärr inte fick plats i bild består av en boll mitt på huvudet med hår som spretar åt alla håll
och för att inte missa viktigare detaljer så orkade jag inte ta på mig BH
och trosorna som jag tog på mig för att jag kände mig lite väl naken är riktigt smexiga
vita med smilegubbar...
Nu sätter jag mig i soffan igen och tackar gud att jag inte fått för mig att gå ut såhär

Hell to the yeah!


Kommentarer
Postat av: Maria K

Haha så jävla kul. :D

2011-08-13 @ 22:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0