Livet ut kommer vi nog, Pussla med alla dessa skärvor i vårt känsloliv

skrivet den: 2011-08-07 klockan: 19:44:02 7 Sunday Bloody Sunday Kommentarer (0)
I fredags var jag på bio med Niclas
Vi såg på sista Harry Potter filmen, jag smågrät och han sov
Sen liftade jag till Finspång och sov där
Glömde mobil laddaren hemma så fick åka till lien för att ladda min på lördagen
låg och glassade i solen som allt för ofta lyste med sin frånvaro

Åkte tillbaka till Finspång igen och duschade och drack kaffe
gjorde mig i ordning och åkte till Idas mamma och pappa
Hängde där ett tag med Ida, Micke, Niclas och Vilda

Sen åkte jag till Tjällmo och hängde pubkväll nykter med Erik
Fick för mig att åka hem vid typ, halv ett
Men då kom Jonny så det blev inte så
Åkte nattrace in till Linköping och hängde Max.
Tillbaka till Tjällmo igen och efter det blev det Finspång

Har inte tagit ett enda kort, som vanligt
Men skitsamma

Nu sitter jag hemma i soffan i Norrköping och letar piercingsmycken på nätet
Ska nog duscha snart och plocka fram en matlåda ur frysen
Måndag i morgon igen
Satan så fort helgerna går nu när man är van vid semester

Puss och Kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0