This is why I'm hot

skrivet den: 2011-08-15 klockan: 22:21:09 1 Meningslösa Måndag Kommentarer (2)

Du kan ta lantnollan från landet
Men du kan inte ta landet ur hennes hjärta

Jag är nog för mysig för att bo här
Kvällens outfit, enbart för att jag är grym på klädkombinationer..
Jag har alltså på mig precis samma jeansklänning som sist
Såg nu att jag är glad att jag inte gått med den ute, genomskinligt
Till det har jag ett par vita knästrumpor och en flanellskjorta

Tackar än en gång mig själv att jag inte gått ut såhär
Jag hör verkligen inte hemma i den här staden


Kommentarer
Postat av: disa

klart vi kan träna tsm sötnosa! :) just halla at me, jag ska tex träna igen på tordag :)

2011-08-16 @ 12:56:23
URL: http://bizuuu.blogg.se/
Postat av: Fani

haha jasså :) visste ju att du flyttat till stan men inte till mitt i stan, haha. får ta en fika eller ngt nån dag tkr jag! kram

2011-08-16 @ 14:03:29
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0