En massa meningslöst skit

skrivet den: 2011-12-07 klockan: 14:36:56 3 It's already Wednesday Kommentarer (0)
På bättringsvägen
Har snytit mig så mycket senaste dagarna att hela näsan bara är ett enda sår
Gör så jävla ont, och riktigt osexigt är det också

Nu är jag trött på Sjunde Himlen, Ellen Degeneres och tjocka människior som bantar
Gjorde precis en sats med jätte mörklila tvålar
Ser ascreepy ut, men dom luktar gott
Är ni snälla människor så får ni se en bild när dom är färdiga

Nu ska jag dricka en kopp kaffe och se på film
I morgon är det äntligen dags för jobb igen
och så kommer min bästa kusin hit också
Najs dag!

På fredag är det dags för julfest
Vi ska på rundtur i Rådhuset (?)
Dricka glögg och äta mat på enoteket
Jag ska vara nykter, dricka cola och ta elva bussen hem till mormor
Hoppas på en väldigt massa julmys i helgen
Ska hålla mig borta från barn också
(Bara så ni vet det Maria och Ida ifall ni läser det här!)

den HÄR filmen ska jag se nu
Anne Hathaway är världens finaste
och Jim Sturgess har jag alltid varit lite för kär i
Dreggelskyddet på
Nu jävlar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0