Sjukstuga

skrivet den: 2011-12-06 klockan: 21:49:34 2 Ruby Tuesday Kommentarer (0)

Sjukstugan på gamla rådstugugatan har återigen öppet

Filmvisning garanteras

Igår såg jag andra Arn filmen (riket vid vägens slut)
Den låg på samma nivå som ettan, som jag såg i söndags
Helt ok.

Efter det såg jag den nya smurfarna filmen
Kändes som att se på Alvin and the chipmunks fast med utbytta figurer
Den var iallafall söt

Idag har jag sett;

En kärlekshistoria
Världens finaste film.

Sen har jag hunnit med två avsnitt av Gossip Girl och ett Hart of dixie
Börjar få riktig damp, vilket är ett gott tecken

På torsdag SKA jag jobba. Så är det med det
Ska knarka alla förkylningskurer jag kan komma på fram tills dess

Puss och kyss

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0