Baby, It's was only a dream

skrivet den: 2011-01-20 klockan: 18:20:01 Random Kommentarer (0)
Inatt drömde jag den sjukaste drömmen på länge
Jag körde bil och helt plötsligt kom jag fram till ett vägbygge där den bara var ett hål rakt ner
(kan nog komma från det feta hålet dom byggt utanför mig)
Jag stannade i vilket fall som helst inte, utan kastade mig ur bilen medans den körde ner i hålet
Efter det var jag i Tjällmo, jag skulle bedöva huvudet
Det är nu det läskiga kommer, dom körde in en halvmeter lång spruta rakt in i tinningen
och jag hörde hur det knakade i kraniumet, och helt plötsligt gjorde det inte ont längre
jag blev dåsig som fan och sen vaknade jag
och i vaket tillstånd vågade jag inte ligga på vänster sida av för jag trodde det skulle göra ont
Jag älskar verkligen såna sjuka drömmar
Jisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0