Country Road, take me home!

skrivet den: 2011-01-19 klockan: 22:39:08 Random Kommentarer (0)
Kusin har lämnat mig ensam i min lägenhet
Så idag är det återigen dags att krypa ner ensam i sängen...

Idag har varit en stressdag
Har sprungit upp och ner för trappor
skurit upp händerna på kartonger, kört rensnålar i fingrarna
stirrat in i en dataskärm tills ögonen svidigt
och rivit av mig håret av otillräcklighet
Nja, nu ska vi kanske inte överdriva direkt
men jäklar så ofta jag önskar att jag kunde spillta upp mig i iaf två välfungerande delar
Då hade allt gått mycket mycket bättre

I morgon funderar jag på att träna på nordic
fick en provkort där på en vecka, men jag är förkyld, stressad och hängig
men vafan, gratis är alltid gratis

Hepp, Klockan är mycket
Dags att slänga sig i sängen
Godnatt



Och btw, så fort jag får lön ska jag tametusan bli blond igen
och jag saknar hemmet där mitt hjärta bor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0