I don't wanna lose your love tonight

skrivet den: 2011-01-15 klockan: 20:43:19 Random Kommentarer (0)
Meningslösa Lördag?!?!
Jag hade nästan glömt hur fruktansvärt tråkigt det är att vara ensam
PÅ EN HELG DESSUTOM!

Har varit till Linköping idag och hämtat hem en bänk till köket
Blev riktigt bra men jag funderar fortfarande på vad jag ska fylla den med
Hittar ingenting!

Jag saknar Tjällmo
Jag vill ha min bil så jag bara kan gasa iväg till mitt hem
men ICKE, fast i en lägenhet i Norrpan
Men man vet aldrig, har jag tur så stannar jag inte här hela livet

Ne, jag har ärligt talat aldrig nått spännande att skriva här
och har jag det så glömmer jag bort det
Så fuck off
Nu ska jag kolla på Mamma Mia, Bara för att jag kan


BTW, det blev en tripp till Romme förra helgen
(sa ju att jag alltid glömmer bort att skriva när jag gjort nått kul)
((Var vänlig notera den slagna hjälten till höger, lägg inte fokus på mig))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0