I'll make it without you tonight

skrivet den: 2011-01-03 klockan: 21:04:03 Random Kommentarer (0)
Första dagen tillbaka på jobb efter julledighet
Kan inte direkt påstå att det var speciellt lätt att somna igår kväll, men lättare blir det ikväll
Nu är vi påväg upp ur svackan, så nu finns det jobb iaf, skönt det

Fast ärligt talat, så vill jag ha helg nu
Ska troligtvis åka till Romme och skaffa mig en bruten arm eller dylikt
och på söndag kommer min Kusin Vitamin hit.

Fast, tillbaka till nuet, det är ju trots allt bara måndag.
Men i morgon är det tisdag, på onsdag jobbar jag sex timmar, på torsdag ledig
och sen är det ju typ helg
Ja, en än gång så ränner jag iväg mot helgen i förskott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0