Saker som gör mig till mig

skrivet den: 2011-07-25 klockan: 13:34:07 Random Kommentarer (1)
Jag har stora öron, mitt favoritskämt varierar beroende på trötthet
Jag dricker alltid förmycket kaffe, äter tabletter för mitt dåliga blod
Jag är vaken förlänge, och går upp försent
Vill du vara min hjälte ska du kunna döda en fjäril som flugit in i mitt sovrum
Jag köper förmycket kläder, älskar serier om jag ser tillräckligt många avsnitt
Jag dagdrömmer jämt och önskar jag kunde hitta kärlek som på film
Älskar att springa ut på gatan när det börjar spöregna
Är ofta förkyld, är sanslöst allergisk mot katter och älskar mitt hår när det gör som jag vill
Killar ska vara långa och smala, jag önskar jag hade pengar till att bo kvar i min lägenhet och köpa ett hus
Borstar tänderna jätte ofta när jag är nervös, är världens största tidsoptimist
Mitt tålamod suger och jag vill att saker ska hända på en gång
Jag är rädd att folk i min omgivning ska dö
En av mina framtänder har ett jack efter en bilolycka med min bobbycar när jag var liten
Jag gillar lösnaglar som inte lossnar och jag hatar löshår i alla bemärkelser
När jag var liten trodde jag att jag skulle dö när jag fyllde 25 - hoppas det inte stämmer
Jag gillar hårda kramar och mjuka pussar
Och om jag för engångs skull ska säga någonting vettigt
- så längtar jag efter kärlek

Kommentarer
Postat av: Klara

<3

2011-07-26 @ 13:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0