Say goodbye and go

skrivet den: 2011-07-02 klockan: 20:29:37 6 It's Saturday Kommentarer (1)
Kan på riktigt vara så att jag genomlider den absolut segaste helgen någonsin
Känns riktigt tråkigt med tanke på att jag inte lär kunna göra nått på hela nästa helg
Ska på bröllop då, sen vet jag inget mer, om någonting.

I varje fall, jag har iallafall varit hemma hos Maria och fått håret lockat
fast tror att lockarna har släppt redan
Hade hoppats på en grym Tjällmokväll, men det blir nog jag, kaffekoppen, OC och ett kasst humör istället

BlaBlaBla, nu ska jag sluta gnälla
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Maria

Det blev tillräckligt med vin istället. :D

2011-07-03 @ 18:04:35
URL: http://mariakostekivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0