The leaves may fall but the trees stay tall

skrivet den: 2011-07-27 klockan: 23:26:43 3 It's already Wednesday Kommentarer (0)
Jag har gjort det igen...
- överlevt

Hittade ett bra inlägg på twitter som passar mig perfekt
"I'm proud of my heart.
It's been played, stabbed, cheated, burned and broken, but somehow still works.
"


I vilket fall som helst
jag går vidare, onödigt att stå still
På måndag börjar jag jobba igen, ångesten har börjat komma krypande
Men om man kollar kalendern så slutar inte livet för det
Har rätt mycket saker att se fram emot

På Torsdag så börjar nämligen livet EFTER Erik Hassle
Jag är så jävla excited!!!

Har hänt i Lien idag med Ida och Vilda
Bra dag om man bortser från att jag är genomförkyld nu

What so ever
Dags att träska ner sig i sängen med serier och ramlösa
So long suckers!

Just jävlar
Har pressat igenom min navelpiercing idag
Tog tid, gjorde ont men satan vad värt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0