For once in my life I don’t have to try to be happy when I’m with you it just happens.

skrivet den: 2011-06-19 klockan: 22:11:41 7 Sunday Bloody Sunday Kommentarer (0)
Idag har jag dödat årets första humla med bästa "slå ihjäl djur"- tidningen, Nämligen NKPG
Har även dött av tristess sisodär 50 gånger.
Lagat mat, som precis enligt tradition blev så stark så man måste köra varannan vatten.

Igår var jag på Harrys för första gången i världshistorien, det var ungefär lika läskigt som jag förväntat mig
Medelåldern var lätt över 40 och kvällens eloge går till vithårig kärring i cher outfit som rockade loss så jag blev mörkrädd.
Kvällen avslutades med fyra mindre nyktra mc donaldsätande pojkar i mitt kök och våldtagning av min stackars älskade Nalle.

Imorgon kommer världens bästa Klara hem igen, och på torsdag går jag på semester

Och ändå önskar jag mig lite medgång i livet, det vore väl inte för mycket begärt?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0