Hold on tight to your dream

skrivet den: 2011-06-06 klockan: 22:36:36 7 Sunday Bloody Sunday Kommentarer (0)
Långhelg som blåste förbi snabbare än en orkan
Så, Helt plötsligt sitter man här hemma i den bastuvarma lägenheten i Norrköping igen...
Men jag har i vilket fall som helst haft grymt fina dagar.

Har solat i Wasaparken, druckit rosé, blivit sommarfin i håret
Druckit vin med mamma, Köpt en massa saft
Druckit öl i Cheva och varit på cruising i Skänninge.

idag har jag försökt sola ryggen, galet segt
men kan ha lyckats för det svider lite

NU ska jag låtsas vara trött och sova
att jag kom hem från Skänninge när solen gick upp låtsas jag inte om

Och ja, jag har egentligen bilder
men min dator har bestämt sig för att vara grinig idag och vägrar lägga in dom
Så, vi höres




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0