Summa Summarum

skrivet den: 2011-06-07 klockan: 21:50:40 7 Sunday Bloody Sunday Kommentarer (0)
Då ska vi se
Kör en bilduppdate från söndagen


Det började med att jag brände mig på bröstet, inkl armarna och öronen(!!!!)


Sen åkte vi till Skänninge


Jonny var våran trogne chaufför


Ullis var såhär glad


Och Tobias och jag var inte helle så sura


Det var många bilar och vi drack öl


Det blev mörkt och jag och Ullis tröttnade


När vi väl övertalat folket till att åka hem så fastnade vi på en gata
Anledning: En snubbe (tydligen Skänninges motsvarighet till Bulten i Bo i Emil i Lönneberga)
Ja, han iaf hade blivit nedslagen på vägen och tydligen brutit foten
BlahaBlaha, Det var poliser och väntan på ambulans och vi kom varken fram eller bak

Bilden visar hur glada vi var då, jag såg ungefär lika bitter ut

Vi kom hem när solen hade gått upp och vi velat åka hem i fyra timmar
min rygg dog och jag somnade nästan innan huvudet låg på kudden



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0