Och än en gång är en helg förbi

skrivet den: 2011-10-30 klockan: 21:27:41 Random Kommentarer (1)
Igår var jag på IF fest
Det var precis som vanligt och jag har ingen större ork till att beskriva allt i detalj
Träffade en gammal borttappad vän
åt den sedvanliga hamburgaren klockan två på natten
och sängen hos Ullis och Jonny har aldrig varit så inbjudande förut

Jag hade som vanligt en kamera med mig
och precis som vanligt så glömdes den bort


Här är iaf Erik och Ullis på förfest hos Peter och Lina


Och det här är jag när jag väntar på mamma och pappa

Idag blev jag väckt av Tvn och Erik som sjöng med till alla låtar på MTV
Ullis och Jonny gjorde pizza till frukost
och jag var tvungen att åka precis när den var färdig
Mamma och pappa hämtade mig och vi åkte på roadtrip till Mantorp
Köpte en massa ramar och nu är äntligen mina tavlor uppe


Nya fina tavlor

Nu ska jag sova
för om man lyssnar på kroppen
så är klockan faktiskt halv elva nu




Kommentarer
Postat av: Fani

åh vad fin du var i håret :)

2011-11-12 @ 15:46:57
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0