Du bad mig ta kärlek lätt som en vind

skrivet den: 2012-02-09 klockan: 19:58:30 4 Thursday Child Kommentarer (0)
Torsdag. Jo men mina kära vänner
Tiden går fort när man har roligt?

Har en sån där fantastisk vecka nu igen
Försöker tänka tillbaka på vad jag sysslat med
men dagarna bara flyter ihop
Jag vet iallafall att jag har sovit tre gånger sen jag var här sist
I Måndags var jag säkert och tränade
I Tisdags var jag på hemtjänst besök hos min kära vän
Ondags, igår alltså.. Jo, då tränade jag igen
och idag har jag namnsdag och köpt en ny jacka (som om det behövdes)

Har jobbat på 107 två dagar den här veckan
Skrattat ännu mer än vanligt
Druckit whisky så jag blivit smått bakfull
och tydligen blivit smal. High life

Förövrigt så är jag sanslöst lycklig
Reason? Unknown
Här är en låt som gör att man blir ännu lite gladare




Nu ska jag äta mat och se på Skins
På lördag åker jag till Romme
Puss&Kyss
May the lord be with you all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0