I don't love you like I did yesterday

skrivet den: 2012-02-03 klockan: 22:46:23 5 Friday I'm in love Kommentarer (0)
Idag har jag tagit min proteinshakes oskuld
Med vatten ville jag kräkas, men med laktosfri mjölk fungerade det absolut
Har även cyklad 1,2 mil... både idag och igår faktiskt
och kör väldigt mycket mage och rygg

I morgon tar jag veckans andra lediga dag, så får jag se om jag är igång på söndag igen
Beach 2012, jag tror på riktigt att jag är påväg nu

Annars då?
Nae, händer inte så mycket alls, har precis diskat och spelat luftgitarr till My chemical romance
Nu dricker jag öl i soffan och glor. jävligt soft om ni frågar mig

I morgon blir det en tripp till Fimpen, men tror bestämt att jag åker hem igen på kvällen

Puss&Kyss


Förövrigt så saknar jag Tjällmo
Det får den här nyktra bilder visa
Sommaren 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0