Man såg gårdakvarnar, men man såg skiten me

skrivet den: 2012-02-06 klockan: 22:18:23 1 Meningslösa Måndag Kommentarer (0)
Hej du Kära Måndag
Idag har jag en gång för alla bestämt att jag aldrig mer ska förtära apelsin
Jag blir ful av det och det är inte värt det
Utblandat apelsinjuice får från och med idag stilla mina begär...

Måndag, som sagt
Vet inte riktigt hur jag tog mig upp i morse
Har inte märkt av väckarklockorna ett dugg och råkade kolla på klockan när den var 7
Upp och stressa och körde den sedvanlig löpturen till bussen
Tycker busschaufförerna borde lärt sig nu och snällt stå och vänta, men inte då
Jag hann me och det är väl huvudsaken..

Skulle inte träna idag bestämde jag
Men tji fick jag för helt plötsligt styrde benen mig mot gymmet, helt utan min vetskap
Hade dessvärre inte all tid i världen så fick bli ett relativt snabbt armpass
Sen bar det av hem för att se "Drömmen om Landet" synd att det är SVT's makeri
Hade nog kunnat bli bra annars, bara 7 avsnitt kvar att plöja igenom

Nej, nu är det dags för ordbajsaren att gå och lägga sig
och mina kära vänner, glöm nu inte i bort
Efter måndag kommer tisdag, veckans segaste dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0