Hör du kärlekens alla toner

skrivet den: 2012-01-18 klockan: 21:35:25 3 It's already Wednesday Kommentarer (0)
Man kan tydligen sätta namn på allt nu för tiden
Igår var jag på vårdcentralen för att lyssna på mina lungor
Har hostat jätte mycket över en vecka så tyckte det var en bra ide
Hade ingen infektion i blodet, men läkaren kom fram till Mykoplasma

Hade glömt vad det hette tre sekunder efter hon sagt det
Fick iallafall antibiotika som jag ska äta i nio dagar
Googlade och insåg att det tydligen var någon slags lunginflammation
(det kunde dom väl ha sagt ifrån början)

Så, summan av kardemumman
Det stämmer fan att varje gång jag kommer igång och älskar vilt och svettigt med gymmet
Så får jag en förkylning eller nått annat jävla skit som förstör
Jag ska tydligen inte få vara lycklig med min stora kärlek, Centralbadet <3
Stället där det luktar helt underbart mycket svett, som en gammal boxningshandske

Nej, nu får jag helt enkelt ligga hemma och feta till mig igen
Fast, jag jobbar i allafall, lite vilt måste jag få leva fortfarande

I lördags buggade jag tills jag fick andnöd också
Och nej, jag har fortfarande inte lärt mig att ta ett steg rätt

Det var väl ungefär vad jag hade på hjärtat at the moment
Nu ska jag blåsa håret, fälla ett par tårar och gå och lägga mig
I morgon åker jag på mässa till Jönköping
Om jag hittar utgångspunkten för bilen vill säga

Godnatt mina kära
May the force be with you


Vill förövrigt gärna åka utomlands också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0