with a little help from my friends

skrivet den: 2012-07-16 klockan: 20:20:16 Random Kommentarer (0)
Har försökt blogga i vad jag själv tycker är en hel evighet
det sliter i täckningstarmen när man vistats förlänge på landet
bloggappen fungerar fortfarande inte som den ska... har den någonsin gjort det föresten?
 
Jag har iallafall försökt bloggat om att jag var på Harrys måndagsklubb förra måndagen
det var roligt och jag har bilder som skulle följt med upp i det inlägget, men så blev det ju alltså inte
 
Har även varit på smultronstället med Ida och Skrållan den här veckan, men de bilderna finns för uppladdning så det inlägget kan jag skriva snart och låtsas att det publicerades i fredags när det var menat...
 
Annars har jag spenderat massa tid i Tjällmo, Oxelösund, Söderköping, Norrköping och Finspång den här semestern. Vädret har varit lika kasst för mig som för alla andra, men det gör inte så mycket med tanke på att jag sticker till Egypten i vinter.
 
Nu ska jag slänga mig i soffan med mamma ett tag, i morgon tänkte jag och Knullis dra ut på äventyr
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0