We may feel trapt

skrivet den: 2012-06-06 klockan: 17:56:04 Random Kommentarer (0)
Alltså Tja, nu är jag här igen

Vad har hänt sen sist?
Jag har som vanligt jobbat, har varit en massa helger också antar jag

Idag är det nationaldagen.

Jag började dagen med att kolla färdigt på inglorious bastards som jag somnade ifrån igår
efter det tog jag ett varv till gymmet för att fortsätta Mission Löpning. Börjar gå bra nu känner jag, sprungit tre gånger hitills och det är märkbar skillnad.

När jag kom hem bakade jag en bärpaj som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med
och nu har jag precis gjort köttfärspiroger, trodde de skulle bli helt misslyckade men de var väldigt goda

Nu tänkte jag ta en dusch och slänga mig i soffan med en kopp te





Puss&Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0