Let's burn a hole so we can climb out

skrivet den: 2012-03-19 klockan: 22:04:30 1 Meningslösa Måndag Kommentarer (1)


2006

Har typ kanske tänkt några gånger i helgen att jag borde logga in här
Eller så har jag absolut inte tänkt på det alls

I fredags kom bästa kusinvitamin hit (vilket jag redan har spoilat i ett tidigare inlägg)
Gick ner och mötte henne på busstation, och innan det slängde jag ihop en kladdkaka (i hopp om att få bort soplukten, lyckades)

Hela helgen har mest bestått av skratt som bara Klara kan få ur mig.
Ni vet när man skrattar så mycket så man måste ta en ofrivillig paus för att få nytt syre
Då skulle man kunna tro att vi har gjort sjukt kul saker. Fast det har vi inte

Vi har ätit mat, gått på stan utan att spendera pengar, ätit mera mat, glott på FEM filmer och städat
Det senaste är någonting som nästan alltid inträffar när min föredetta sambo är här
Tror det är för att få tillbaka alla feelings..

Har i varje fall haft en awesome helg
och nu ska jag sova
Puss

Kommentarer
Postat av: Klara

puss! det allt jag kan säga <3

2012-03-22 @ 22:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0