Love will find you

skrivet den: 2012-03-10 klockan: 12:54:31 6 It's Saturday Kommentarer (1)
Att börja träna så pass mycket som jag gör
Kan utan tvekan vara det absolut bästa jag fått för mig i hela mitt liv

För det första så är det ju självklart bra att träna
Jag är en mycket gladare människa nu

För det andra så är det ett jävligt bra sätt att spara pengar
Varför?
Jo, för att under det här året är det enda klädesplaggen jag köpt ett linne och ett par jeans för 199kr
Av vilken anledning?
Jo, för att under veckodagarna använder jag enbart jobbkläder och träningskläder
Därför är det alltså onödigt att lägga pengar på kläder jag aldrig hinner använda


Idag vaknade jag upp med en irriterande huvudvärk
Tror dock den börjar ge med sig efter tre koppar kaffe och två alvedon
Sitter och glor på " I used to be fat" på MTV att the moment
Tror dock att det är slut snart
Vilket innebär att jag måste ta tag i dagens att göra lista
Enbart massa städning dessvärre
Men alltid lika skönt när det är överstökat
och så snart man får arslet ur vagnen så går det relativt snabbt

I kväll funderar jag på om jag kanske ska ta ett varv till mamma och pappa
Dom har gäster som jag skulle vilja hälsa på


Kommentarer
Postat av: Fani

jo it's pretty lame alltså, haha :p det hoppas inte jag heller! förhoppningsvis bara en vanlig förkyldning som går över snabbt 8) tack så mkt!

söt bild på dej gumman :) tittar du på melodifestivalen ikväll? puss!

2012-03-10 @ 18:53:19
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0