Puss

skrivet den: 2012-03-12 klockan: 21:51:32 1 Meningslösa Måndag Kommentarer (2)
Min dag började allt annat än bra
Vaknade inte av mina alarm, vet inte ens om de har ringt
Halv åtta slog jag upp mina blå
En kvart efter att bussen har gått, och tio minuter före Oscar åkte
Så jag fick stressa kan man säga

Resten av dagen däremot har inte varit några problem
Tiden har gått så himla fort så det känns som att jag knappt har hunnit blinka
Spenderade i vanlig ordning kvällen på gymmet
Gick jävligt bra, var knappt trött när jag i vanlig fall är halvdöd
Det går bra nu

Nu mina kära är det dags att dejta kudden
Puss och kyss


Kommentarer
Postat av: Fani

ae fyfan vad jobbigt du, lider med dej :/ ögoninflammation har jag haft och det höll i sej jävligt länge för min del. fick inte använda linser på över ett år liksom.



jag hade inte sett någon utav delfinalerna innan, känns ju som de gjort de hela lite väl utdraget liksom och som finalen är viktigast ändå, så den tyckte jag var värd att titta på :) haha men eric saade som är så söt :D haha, värsta speedad, överenergisk och ser ut som han ska spricka utav glädje liksom, how could you not love the guy? ^ haha, nevars xD



haha gymmar du fast du är sjuk, det är väl inte så bra? :p men duktig du är som tränar iaf, vill jag ocks komma igång med :)

gillar bilden för övrigt, söt!

puss

2012-03-12 @ 23:55:58
URL: http://glikia.blogg.se/
Postat av: Maria

Jajjemänsan! :) Vi saknar dig med, väldans mycket.

2012-03-13 @ 01:22:26
URL: http://mariakostekivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0