un monde parfait

skrivet den: 2012-03-11 klockan: 16:07:10 7 Sunday Bloody Sunday Kommentarer (1)
Då var man hemma i Norrköping igen då
Åkte till Finspång igår för mat hos mamma och pappa
Hade tänkt att gå till Maria efter det men öppnade dörren samtidigt som himlen öppnade sig
Så jag tiggde till mig en bilnyckel av pappa
Hos Maria bråkade jag som vanligt ett varv med Cewin

När Cewin hade gått och lagt sig sprang Maria ett par hus bort för att hämta ägg
Jag hörde att Cewin låg och lät så ställde mig vid dörren för att höra om han var ledsen
Men det var han då inte, han låg och sjöng sötungen.
Han höll fortfarande på när Maria kom hem och tror han fortsatte iallafall en halvtimme efter det
Så himla älskvärd unge!

Jag övervakade även Maria när hon gjorde sitt livs första sockerkaka
Man kan tro att bruden är från Stockholm!
Sockerkakan blev iallafall awesome
och efter det kom Rakke och Viktor och spelade "kampen mellan man och kvinna"
dom försökte förbereda oss på total utklassning
Men fifan, Jag och Maria är ett dreamteam och vann överlägset!!

Efter det spelade vi "draw something"
och så drog jag hem till mormor och sov

Idag har jag köpt nya blommor
och nu tänkte jag dra till Ica och köpa champinjoner till min skinksås

Pussen och kyssen



Kommentarer
Postat av: Maria

Min lördag vart så himla bäst tack vare bästa du, så tack för att du kom och gjorde allt så bra! :)

2012-03-11 @ 16:43:30
URL: http://mariakostekivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0