You're my favorite movie

skrivet den: 2012-03-22 klockan: 21:24:48 4 Thursday Child Kommentarer (1)
.. och innerst inne tror jag att mitt hjärta egentligen gråter
men det försöker vi att inte låtsas om
Don't leave me hangin


Äntligen en till vecka som gått så in i helvete fort
Känns som det var igår jag vaknade och det var måndag
Men så är alltså inte fallet eftersom det är fredag i morgon
lönefredag för att göra allt om än lite bättre.

Men så att
Nu ska jag packa min kappsäck och göra min ensamma säng sällskap
Herrååå fuckers!


Kommentarer
Postat av: Jassieofficial - En Blogg för ALLA!

Jag diggar det sista "so, uh you! :D"

2012-04-06 @ 19:44:06
URL: http://jassieofficial.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0