Snö, snö och åter snö. Allt jag ser är snö

skrivet den: 2015-01-22 klockan: 17:10:21 4 Thursday Child Kommentarer (0)
Jag känner redan att det här börjar dö ut 
Händer inte tillräckligt mycket i mitt inrutade liv för att vara värt att skriva här.

Min tå mår väldigt mycket bättre.
Gör mest ont när man går och på kvällar.
Haltar inte lika mycket nu som i början av veckan.

Idag var vi ett gäng som stod på mässa där nästan alla teamsäljare var. 
Började inte förens klockan nio vilket är skönt när det är så tråkigt väder. 
Märkte verkligen skillnad på att köra i ljus mot när det är kolsvart. 
Var till och med lite fint, och så mycket snö det är nu. Jag gillar dock mest att se det genom fönstret, är inte alls någon snöälskare.

I morgon är det fredag och återigen dags för mörkerkörning både till och från jobbet.
Hoppas det blir vår snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0