Varning för halka

skrivet den: 2015-01-16 klockan: 19:59:00 5 Friday I'm in love Kommentarer (0)
Igår kväll skickade jag faktiskt iväg ett sms till min chef och skrev att jag inte visste om jag vågade åka till jobbet.
 
Tog en timme att åka från finspång. Halvägs började det snöa sjukt mycket och trots att jag inte körde i mer än 40 så tappade jag fästet helt en gång. Blev skapligt skakig och funderade på att stanna och sova i bilen.
 
Antar att jag får igen för alla gånger den här vintern som jag inte fattat vad folk menat när de sagt att det är svinhalt ute. Jag tycker själv att jag kör väldigt lugnt och fint.
 
Jag kom iväg till jobbet iallafall, var inte alls så farligt idag, men jag längtar ihjäl mig efter vår.
Torra vägar och ljusare ute. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0